Focus groepsgesprekken

Een helder inzicht in uw doelgroepen

Day One selecteert personen uit uw doelgroep om de dialoog aan te gaan. Op deze manier helpt Day One om beter te resoneren met de doelgroep zodat aanbod en vraag optimaal op elkaar kunnen afgestemd worden.

Day One plaatst professionele interviewers en moderatoren in deze gesprekken om uw publiek te woord te laten. Hiermee kunnen we bv. dieperliggende motieven blootleggen, een nieuwe campagne voorbereiden of exact peilen wat er leeft.

Afhankelijk van de onderzoeksvragen stelt Day One de juiste gesprekleidraad voor doorheen de gesprekken en bezorgt achteraf een gedetailleerd en actiegericht rapport.

Lees meer over:

Individuele diepte-interviews

Kwalitatief onderzoek


Marktonderzoek

Krijg de antwoorden op uw vragen vanuit uw markten

Dataverzameling

Day One verzamelt de data via alle media

Rekrutering

Vindt de juiste respondenten voor uw onderzoek

Mystery Shopping

Evalueer klantenervaring en serviceniveau

p>

Klanten vragen ons momenteel :

Hoe kiezen ouders de school voor hun kinderen?

Wat is het kennisniveau omtrent je rechten bij discriminatie?

Wat vindt de doelgroep van de concepten van een nieuwe campagne?

Wat zijn de belangrijkste informatie topics bij sensibiliseringsacties?

Welke persoonlijkheid heeft mijn merk tegenover mijn concurrenten?

Hoe wordt een nieuwe kledinglijn ontvangen door de doelgroep in een winkelomgeving?

Welke campagnelijn en -medium verkiezen leden van de doelgroep?

Hoe resoneert mijn productengamma met mijn publiek?

Hoe kan ik mijn mediabudget effectiever afstemmen op mijn verschillende doelgroepen?

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Zwartzustersstraat, 38
B2000 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
info@dayone.be

Media: