Ondernemers hechten meer en meer belang aan het toetsen van hun beslissingen aan de markt. Dit laat toe om elke beslissing grondig te funderen en met een zekerheid te nemen. Op die manier is consumentenonderzoek van groot belang en slechts een kleine investering tov. de return. Consumentenonderzoek is daarom waardevol in elke stap van de marketingbeweging :
. Behoeftenanalyse binnen markten
. Concurrentie analyse
. Concept testing tijdens de ontwikkeling
. Profielanalyse van doelgroepen of klantengroepen
. Marktpotentieel van concepten of producten
. Communicatieonderzoek inhoudelijk, qua vorm en medium
. Ervaringen, tevredenheid en verbeteringspotentieel
Day One stelt steeds de meest optimale onderzoeksbeweging voor om de gewenste informatie te verzamelen. Alle methodes en middelen kunnen worden ingezet en kunnen zeer snel inspelen op een informatiebehoefte.
Wanneer klanten slechts enkele onderzoeksvragen hebben kunnen we ook het omnibusonderzoek voorstellen. Binnen 3 werkdagen leveren we antwoorden op uw marketingvragen binnen de doelgroep.