Omnibusonderzoek

Snelle en duidelijke antwoorden op uw vragen

Omnibus onderzoek is de beste manier om snel marktinformatie te verzamelen zonder een heel onderzoeksproject te starten, vooral wanneer u slechts enkele vragen heeft waarop u snel een antwoord zou wensen.

Omnibusonderzoeken worden samengesteld uit vragen van verschillende opdrachtgevers. Op die manier worden de vaste kosten verdeeld over de deelnemers en wordt enkel de specifieke participatie in rekening gebracht. Men betaalt een vaste prijs per type vraag en het aantal gewenste respondenten. Dit maakt onderzoek beter toegankelijk wanneer slechts enkele zaken moeten worden afgetoetst.

Omwille van de wekelijkse dataverzameling geeft dit programma reeds antwoorden binnen enkele dagen, waardoor resultaten snel kunnen worden meegenomen in het beslissingsproces. Omnibus onderzoek is daarom de beste oplossing wanneer u snel op enkele vragen antwoorden wil verzamelen. Dit is mogelijk zonder het budget van een compleet marktonderzoek. Day One organiseert omnibusonderzoeken via online, telefonische of face-to-face bevraging.

Marktonderzoek

Krijg de antwoorden op uw vragen vanuit uw markten

Dataverzameling

Day One verzamelt de data via alle media

Rekrutering

Vindt de juiste respondenten voor uw onderzoek

Mystery Shopping

Evalueer klantenervaring en serviceniveau

Klanten vragen ons momenteel :

Naambekendheid van een merk, product of bedrijf

Percepties en associaties bij bepaalde foto's, symbolen of uitdrukkingen

Intentie en potentieel gedrag in bepaalde situaties

Polls omtrent overtuigingen of voorkeuren

Snelle keuze tussen verschillende opties

Rangschikking naar voorkeur en belang van verschillende opties

Selectie van reeds gekocht of reeds bezocht

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Zwartzustersstraat, 38
B2000 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
info@dayone.be

Media: