Een uitdagende economische context vraagt om beslissingen te funderen op feiten. Daarom is het noodzakelijk om bij de aanvang van elke marketingbeweging deze feiten te verzamelen. Marktonderzoek is daarom de ideale manier om een heldere kijk te verkrijgen op de situatie.
Day One is een marktonderzoeksbureau van de nieuwe generatie. We streven ernaar de juiste antwoorden te geven op de juiste vragen, en dit op een snelle en budget-effectieve manier. We leveren de juiste informatie die toelaat beter af te stemmen op de behoeften binnen uw markten.
Door verfijning van methodiek weten we dit bereikbaar te maken voor elke vorm van onderneming of organisatie. Vanuit de informatiebehoefte wordt de meest optimale manier van onderzoek bepaald, steeds met snelheid, budget en resultaat voor ogen.
Elke beslissing kan op deze manier ondersteund worden, en dit op een snelle en budgettair bereikbare manier. Dit laat toe om nieuwe ideeën of concepten vooraf te testen en te onderzoeken op welke manier ze bijdragen en waarde leveren als specifieke oplossing.