Kwantitatief Marktonderzoek

Een heldere inzicht in uw markten

Kwantitatief onderzoek geeft heldere inzichten in de situatie in uw markten. Het geeft een reëel beeld van de situatie en is daarom de juiste basis om beslissingen op te funderen.

Day One voert kwantitatief onderzoek uit via verschillende manieren van dataverzameling:

- Telefonische bevraging

- Face-to-face / persoonlijke bevraging

- Online bevraging

Day One stelt voor elk project de optimale steekproef voor in functie van betrouwbaarheid en representativiteit. Hiervoor kan beroep worden gedaan op het Day One concumentenpanel.

Marktonderzoek

Krijg de antwoorden op uw vragen vanuit uw markten

Dataverzameling

Day One verzamelt de data via alle media

Rekrutering

Vindt de juiste respondenten voor uw onderzoek

Mystery Shopping

Evalueer klantenervaring en serviceniveau

Klanten vragen ons momenteel :

Peilen naar attitudes binnen doelgroepen

Meten naambekendheid van eigen merk en anderen

Testen imago en percepties rond het merk

Kennisprofielen binnen bepaalde doelgroep

Aankoop- en gebruikersprofielen binnen bepaalde regio

Testen van retentiegraad en effectiviteit van campagnes

Meten van gebruikersgewoonten voor specifieke productcategorieën

Evaluatie van het potentieel van nieuwe retailconcepten

Haalbaarheid van een nieuwe zaak binnen een specifieke streek of buurt Contacteer Day One Vraag een offerte Stel ons ook een vraag

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Zwartzustersstraat, 38
B2000 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
info@dayone.be

Media: