Onderzoek voor Reclame en Communicatie

Een heldere kijk op de effectiviteit van uw creativiteit

Klanten wensen effectieve communicatie. In functie van de doelstellingen worden budgetten toegewezen aan de concepten met de meeste garantie op resultaat. Daarom kennen veel agentschappen reeds de voordelen van onderzoek:

. Als informatieve basis voor creativiteit bij aanvang van de campagne-ontwikkeling

. Als concept test doorheen het ontwikkelingsproces

. Als ondersteuning en informeren naar de opdrachtgever toe

. Bij het aankopen van media in functie van de doelgroepen

Daarom heeft Day One een snelle en budget-effectieve manier ontwikkeld om markten te onderzoeken naar agentschappen toe. Op slechts enkele dagen tijd wordt de nodige informatie uit de markt verzameld die toelaat het creatieve proces te ondersteunen en te verantwoorden.

Klanten vragen ons momenteel :

Behoeftenanalyse van nieuwe retailconcepten binnen specifieke doelgroepen

Analyse van verbeteringspotentieel, wensen en verwachtingen van het aanbod

Smaaktesten voedingsproducten binnen specifieke doelgroepen

Testscreening van nieuwe films binnen bepaalde socio-demografische profielen

Brainstorming binnen verschillende segmenten om klantentrouw te verbeteren

Retentiegraad en merkenherkenning van TVspots binnen specifieke regio's

Evaluatie retailconcepten en POS materiaal binnen klanten- en prospectengroepen

Behoeften en verwachtingen naar nieuwe softwaretoepassingen of websites

Interesse en evaluatie van concepten voor ingredient branding en POS materiaal

Evaluatie en potentieel nieuwe verpakkingsconcepten en huisstijlen

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Kernenergiestraat 19 bus 232
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
DayOneResearch@gmail.com