Mystery Shopping en Mystery Contacting

Een heldere kijk op uw klantenervaring

Klantentevredenheid en klantentrouw worden veelal nagestreefd door het definiëren van kwaliteitsstandaarden voor elk moment van klantencontact. Deze worden vertaald naar processen en handelingen die bij elk contactmoment worden toegepast. De mate waarin deze ook daadwerkelijk worden uitgevoerd kan worden gemeten via mystery shopping of mystery contacting.

De informatie die hieruit wordt gewonnen helpt het management bij het definiëren van:

. Training- en incentive programma’s voor medewerkers

. Operationele en commerciële processen binnen de organisatie

. Klantenoriëntatie van frontline medewerkers

. Kwaliteitsnormen en algemene doelstellingen voor klantentevredenheid

Deze metingen worden dikwijls ook aangevuld of gevoed door klantentevredenheidsonderzoeken. Deze laten toe te meten of de uitgevoerde handelingen ook werkelijk effectief zijn naar tevredenheid en trouw van klanten toe.

De hedendaagse mystery shopper staat dus in het midden tussen de klanten en de medewerkers. Hij/zij meet objectieve criteria die door de organisatie worden voorgeschreven om de klantenervaring en –tevredenheid te verbeteren. De combinatie van het objectieve mystery shopping met de subjectieve klantentevredenheid zal leiden tot verbetering van resultaten van de organisatie in het algemeen.

Klanten vragen ons momenteel :

Evaluatie van ontvangst en receptie-medewerkers

Begeleiden van startertende ondernemers en pop-ups

Kwaliteitsonderzoek over verschillende filialen

Mystery shopping met aankoop en levering van versproducten

Klantenervaring van restaurantbezoek

Verbeteringspotentieel hotelverblijf en infrastructuur

Evaluatie van gebruiksvriendelijkheid van websites en e-commerce shops

Advies over verbeteringspotentieel klantenervaring kleine winkels

Concurrentiële analyse van gelijkaardig dienstenaanbod

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Kernenergiestraat 19 bus 232
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
DayOneResearch@gmail.com