Onderzoek voor nieuwe apps en websites

Een heldere kijk op bezoekers en gebruikers

Apps en interactieve websites brengen veel toegevoegde waarde voor uw klanten en kunnen een goede manier zijn om klanten te binden en extra inkomstenstromen te genereren.

Daarom wordt de lancering ervan dikwijls met de nodige voorzichtigheid benaderd. Gebruiksvriendelijkheid, functionaliteit en prijszetting kunnen ook een averechts effect hebben. Daarom is marktonderzoek aangewezen.

Day One ontwikkelde een aantal onderzoeksmogelijkheden die toelaten de markt voor uw toepassing of website met grote zekerheid te kunnen benaderen en beslissingen te funderen over vormgeving, functionaliteit, prijszetting en communicatie.

Marktonderzoek

Krijg de antwoorden op uw vragen vanuit uw markten

Dataverzameling

Day One verzamelt de data via alle media

Rekrutering

Vindt de juiste respondenten voor uw onderzoek

Mystery Shopping

Evalueer klantenervaring en serviceniveau

Klanten vragen ons momenteel :

Haalbaarheid van een nieuwe gespecialiseerde detailhandel in een bepaalde regio

Profilering van doelgroep voor een nieuw modemerk

Behoeftenanalyse in de regio bij zowel particulieren als professionele markten

Interesse van bepaalde doelgroepen in een nieuw product of merk

Analyse verbeteringspotentieel aan een nieuw concept

Evaluatie van namen, logo's en slogans voor een nieuw merk of product

Analyse van de haalbaarheid van nieuwe toepassingen in een consumentenmarkt

Vergelijking van verschillende locaties naar potentieel voor pop-ups

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Zwartzustersstraat, 38
B2000 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
info@dayone.be

Media: