Onderzoek voor Startups en Pop-ups

Een heldere kijk op uw opportuniteiten

Wanneer men met het idee speelt een eigen bedrijf te starten of een product te lanceren kan men best eerst de mogelijkheden en het potentieel analyseren. In de huidige economische context kunnen maar beter niet teveel zaken aan het toeval overgelaten worden. Er is geen tijd meer voor proberen en kijken of iets werkt. Bedrijven moeten actueel zo snel mogelijk beginnen renderen.

Daarom heeft Day One speciaal voor startende bedrijven en pop-ups een formule ontwikkeld die inzichten verschaft in de markt en dit tegen een haalbaar budget. Op basis met de resultaten kan u beslissingen nemen over het aanbod, de inplanting, de marktbenadering en de doelgroep. Bovendien helpt dit soort van onderzoek bij het staven van uw business plan naar banken of mogelijke investeerders toe.

Day One benut hiervoor alle mogelijke onderzoeksmiddelen om op een efficiƫnte manier te onderzoeken waar opportuniteiten liggen en waar mogelijk concurrentieel voordeel ligt zodat een nieuwe zaak van bij de aanvang een goede lancering kent.

Klanten vragen ons momenteel :

Haalbaarheid van een nieuwe gespecialiseerde detailhandel in een bepaalde regio

Profilering van doelgroep voor een nieuw modemerk

Behoeftenanalyse in de regio bij zowel particulieren als professionele markten

Interesse van bepaalde doelgroepen in een nieuw product of merk

Analyse verbeteringspotentieel aan een nieuw concept

Evaluatie van namen, logo's en slogans voor een nieuw merk of product

Analyse van de haalbaarheid van nieuwe toepassingen in een consumentenmarkt

Vergelijking van verschillende locaties naar potentieel voor pop-ups

Stel ons zelf een vraag:


Contact
Day One
Kernenergiestraat 19 bus 232
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
DayOneResearch@gmail.com