Een heldere kijk op

uw Markten, Doelgroepen en Opportuniteiten

.

Welkom bij dag één van uw marketingsucces

Elke succesvolle zakelijke reis begint met de juiste informatie.
Om weloverwogen beslissingen te nemen, hebt u duidelijke inzichten nodig in uw markt, klanten, concurrenten en toekomstige kansen.
Bij Day One begrijpen we dat marktonderzoek de basis is van een slimme bedrijfsstrategie.

.

Waarom kiezen voor Day One?

Wij bieden actiegericht marktonderzoek dat u voorziet van de cruciale informatie die u nodig hebt om zelfverzekerde beslissingen te nemen.
Ons onderzoek werd ontworpen om u te helpen:

1. Beslissingen te baseren op nauwkeurige, relevante gegevens

Wij bieden de inzichten die u nodig hebt om met zekerheid vooruit te komen.

2. Toekomstige kansen identificeren

Ontdek nieuw potentieel voor groei en succes dat u vandaag nog kan aanspreken.

.

Day One is er om hierin uw vertrouwde partner te zijn, u te helpen navigeren door het marktlandschap en beslissingen te nemen die resultaten opleveren.

.

Klaar voor meer informatie?

Ontdek hoe Day One uw bedrijf kan ondersteunen met op maat gemaakte marktonderzoeksoplossingen.
Neem contact op voor meer informatie over onze diensten, vervolgstappen en prijzen.

.


Hoe kunnen we helpen ?

Neem contact op

Over Day One
Neem deel aan Ondezoek
Veelgestelde Vragen

Vraag een Offerte aan

.

Veelgestelde Vragen

1. Wat is marktonderzoek ?

2. Hoe kan ik marktonderzoek laten uitvoeren ?

3. Hoe ziet een stappenplan voor marktonderzoek eruit bij Day One ?

4. Wat zijn de verschillende manieren om marktonderzoek te doen ?

5. Wat houdt een marktanalyse in ?

6. Waarom heb ik een marktanalyse nodig ?

7. Hoe bepaal ik wie mijn concurrenten zijn ?

8. Wat kan ik doen om mij te onderscheiden van de concurrentie ?

9. Welke soorten concurrenten zijn er ?

10. Hoe voer je een concurrentieonderzoek uit ?

11. Hoe bepaal ik wat mijn klanten willen en nodig hebben ?

12. Hoe weet ik hoe klanten benaderd willen worden ?

13. Welke informatie heb ik nodig over potentiële klanten ?

14. Hoe kan ik beter anticiperen op de behoeften van klanten ?

15. Hoe evalueer ik de impact van strategische beslissingen ?

16. Hoe kan ik een nieuwe merknaam testen binnen huidige en potentiële klantengroepen ?

17. Hoe kan ik nieuwe concepten van logo's, slogans, verpakkingen of communicatie testen ?

18. Hoe kan ik de effectiviteit van onze communicatiecampagnes testen ?

19. Hoeveel kost een marktonderzoeksproject ?

20. Hoeveel tijd kost het om een marktonderzoeksproject uit te voeren ?

.

Hebt u uw vraag niet gevonden?

Neem contact met ons op en vertel ons wat u wenst te weten.

Vraag meer informatie of een offerte aan.


Office
Day One
Kernenergiestraat 19 bus 232
B2160 Antwerpen
T: +32 (0) 495 79 29 95
Email
Info@DayOne.be